ارمیاارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارمیا قند و عسل مامان

بیست ماهه ی بی نظیرم

1393/2/16 15:23
799 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزایی بود که هر ثانیه نگاهت میکردم که کی میشه که چشم هات رنگ ها رو تشخیص بدن 

 

یه روزایی بود که همش نگاهت میکردم که ببینم کد انگشت های خوشگلت رو هدفدار میبری سمت دهنت

 

یه روزایی بود که همش نگاه میکردم که کی میشه گردنت رو بالا بگیری

 

یه روزایی بود که همش منتظر اولین غلت زدنت بودم

 

یه روزایی بود که منتظر آقو آقوو کردنت بودم

 

یه روزایی بود که همش منتظر بودم که شش ماهه بشی و بهت حریره بادام بدم

 

یه روزایی بود که باهات زمزمه میکردم که عاشق نشستنتم ، چهار دست و پا رفتنتم ، عاشق کلمه های نا مفهوم و عاشق همه ی تازه هاتم ...

 

وامروز تو همان پسرک من هستی که با هر آهنگی صدا سر میدی و برا خودت آواز میخونی

 

خودت میتونی به تنهایی از تخت بلندت پایین بیای و واسه خودت دست بزنی ،

 

خودت میتونی از سرسره بالا بری و بیای پایین ،

 

خودت میتونی آب بنوشی و غذاتو کامل بخوری

 

عزیز دلم از وقتی به دنیا اومدی تا همین امروز  وقت و بی وقت ، با بهونه و بی بهونه  بغلت کردم  ، بوسیدمت ، بوییدمت ، هیچ وقت هم فکر نکردم بغلی میشی میدونم که نمیشی یعنی هیچ بچه ای نمیشه .

 

نمیخوام یه روزی برسه که به خودم بگم ای وای چرا بچه ات رو از رو کتاب بزرگ کردی ، چرا اون لحظه که احساست چیزی رو بهت میگفت با گفته های دیگران پیش رفتی

 

همیشه میخوام خودم باشم با احساس ناب یه مادر  و تو خودت باشی با همه ی بچگیهات و احساس ناب بچه گونت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی ارمیا
16 اردیبهشت 93 13:22
بزرگ شدنت مبارک باشه خاله جونی
مامان ارمیا تپلی
پاسخ
ارمیا جونمو ببوس
alisan93
17 اردیبهشت 93 0:08
ارمیا جون ، بزرگتر شدنت را با تمامی عشق تبریک میگم
مامان ناهید و علیسان
19 اردیبهشت 93 15:27
ارمیا جون روز به روز داری قد میکشی،،ماشاالله،انشاالله روزی برسه که عکس دامادیتو تو وبلاگت ببینیم